Kam te nesejo krila?

Skoči na zadnjo objavo...

turkish airlines - izgubljena prtljaga

Dodan: 14.02.17 @11:45:13

nmp

Registriran uporabnik



Turist

zdravo

Ali ima kdo izkušnje z izgubljeno prtljago prevoznika Turkish Airlines? 28. januarja sem potovala LJU-Houston s 14-urnim postankom v Istanbulu. Prtljago sem na Brniku čekirala vse do Houstona, ampak se je na poti zaradi dolgega postanka v Turčiji izgubila. ker sem bila na ptoovanju poslovno in sem morala klicati v turčijo, da bi prijavila izgubljeno prtljago, nakupiti nove stvari, itd. bi sedaj na TK naslovila pritožbo. Ampak problem je v tem, ker na letališču v Houstonu nisem mogla isti dan prijaviti prtljage, ker sem zaradi ostrejšega preverjanja na ameriški carini čakala dobre tri ure in v času ko sem pobirala prtljago, je bila pisarna Turkisha že zaprta... ko sem pisala Turkishu med samim bivanjem v Houstonu so mi svetovali, naj zbiram račune za čas, ko je prtljaga izgubljena (dobila sem jo 31.1., torej dva dni kasneje), pa da mi bodo povrnili tudi odškodnino zaradi izgubljene prtljage in vse stroške. Stroški so sedaj visoki, cca 300 EUR zaradi klicev v tujini, 200 EUR zaradi dodatnih nakupov v ZDA, itd. ko sem pa TK kontaktirala prejšnji teden, so mi odgovorili, da mi ne morejo vrniti nobene odškodnine ali povračila zaradi nastalih stroškov, ker nisem prijavila izgubljene prtljage isti dan, kar je nemogoče, ker so odšli ob 21:00, jaz pa sem takrat še čakala v vrsti na letališču. Na letališče sem potem prišla naslednji dan, ampak turkish airlines ob ponedeljkih ne leti iz Houstona, tako da sem ponovno morala iti tja v torek, ko pa smo potem prtljago končno našli. V pritožbi sem jim tudi priložila videne priloge, npr. baggage tags, da je bila prtljaga v ZDA poslana 31.1., in pa jasno razvidno dokazilo, da sem v ameriko prišla 29.1. kaj mi še preostane, ker ti stroški so seveda nastali izključno zaradi njihove krivde in tega, da so izgubili prtljago?

0     0

Zorica

Gost




Nečesa ne razumem v tem primeru. Zakaj izgubljeno prtljago prijavljati prevozniku? Saj ni nujno, da imajo na letališču svoj šalter. Za to povsod obstaja lost & found baggage šalter, kjer se prijavi izgubljena prtljaga vseh prevoznikov. Torej iz tega izhaja, da nisi upravičena do povrnitve stroškov v zvezi s klici v Turčijo. Ker niso bili potrebni.Za nakup oblačil pa ja, a vendar le do nekega zneska. Tole slednje bi moralo iti skozi brez težav. Se pa spet v takih primerih pokaže, da je fajn kupiti karto v agenciji, ki ob takih SOS primerih priskoči na pomoč. Vključno z vložitvijo odškodninskih zahtevkov. Good luck!

0     0

nmp

Registriran uporabnik



Turist

sem pozabila omeniti ja .. v ponedeljek zjutraj ko sem želela prijaviti na splošnem lost and found so mi rekli, da je na George bUSH intercontinantal letališču pač potrebo prijaviti vsaki firmi posebej, torej tisti, s katero letiš. sem pa resda kupila na spletu, a z uradno stranjo turkishairlines.com. PS: tudi na spletni strani letališča piše, da je potrebno prijaviti vsaki liniji posebej, ampak ne razumem, česa točno ne razumejo turki

0     0

s

Gost




marsičesa ne razumejo, se jih izogibam, predvsem letalisce istanbul je tečnokaj pa če kontaktiraš ljubljansko izpostavo? kar sem jih potreboval so bili izredno prijazni in ustežljivi

0     0

Zorica

Gost




Zdaj mi pa ni nič jasno. Meni so prtljago izgubili že velikokrat in sem zmeraj prijavljala na splošnem šalterju. O_o  Kot ti je nekdo svetoval - pokliči v pisarno Turkish v LJ. 

0     0

Pika.

Gost




Ja res so zelo ustrežljivi in pripravljeni pomagati, meni so kakšen mesec nazaj uredili dve stvari, zelo fajn ekipa res. Vztrajaj pri tem, kakorkoli že, prtljage nisi mogla prijaviti za izgubljeno ker njihov office tisti dan ni več delal! In tudi zato, ker na drugi šalter nisi mogla prijaviti od Turkisha... ne popuščaj!

0     0
OPOZORILO: STA potovanja ne prevzema odgovornosti za komentarje obiskovalcev. Komentarji so odraz osebnega mnenja posameznikov. Pridržujemo si pravico do neobjave ali izbrisa tem.

All we do is travel

Z obiskom in uporabo spletnega mesta soglašate s piškotki. Preberite več o piškotih.

STA potovanja
Trg Ajdovščina 1, 1000 Ljubljana

080 47 42

info@stapotovanja.com

Vsak delavnik nas med 8. in 17. uro dobite na telefonskih številkah:

LJUBLJANA
T: 01/ 439 16 90
T: 01/ 439 16 91
M: 041 612 711
L: Ajdovščina 1, Ljubljana

ZAGREB
T: +385 1 488 63 40
M: +385 99 488 63 40
F: +385 1 488 63 45
L: Ulica Andrije Hebranga 22, Zagreb