Kam te nesejo krila?

Skoči na zadnjo objavo...

Air Serbia

Dodan: 19.09.17 @09:18:17

zmagoslav

Registriran uporabnik



Turist

Zanima me kakšne imate izkušnje z to družbo glede potovanja v povezavi z Etihad? Imajo kar nekaj ugodnih cenovnih variant. Tudi iz Ljubljane. Konkretno gledam čez novo leto Ljubljana - Bangkok. Precej poceni, dobre povezave, sicer dva postanka.  Konkretna povezava je sicer malce "čudna" saj je v Beogradu postanka samo 50 minut. Je to dovolj? Kaj v primeru da letalo iz Ljubljane zamudi (megla, sneg) in iz Beograda že poleti letalo naprej proti Abu Dhabi-ju in naprej za Bangkok. Je morda bolje kupiti letalsko karto direkt od družbe Air Serbia (nekaj evrov dražja ta povezava) kot pa preko spletnih agencij.  Aja vozovnica ki jo ponuja družba Air Serbia ni  ločena in se nanaša iz LJ do Bangkoka (z dvemi vmesnimi postanki). Skrbi me predvsem teh "škatljivih" 50 minut postanka v BEogradu za potovanje tja dol. Verjetno, če je letalo točno je to dovolj? Hvala za kakršnkoli info oziroma nasvet. Lp Z.

0     0

mm

Gost




Brez skrbi. Sem že letel 2x in je dovolj časa za transfer. Mimogrede Etihad je lastnik Air Serbia in vedno počakkajo na zamude povezovalnih letov. Meni se še ni zgodilo, da bi z Air Serbia ali Etihad zamujal.

 

LP

0     0

Pika

Gost




Pozdravljen,

 

jaz sem imela skoraj identično izkušnjo. Karta kupljena od Lj do Colobmba (Šrilanka), vse Etihad oz Air Serbia, v Beogradu le 50 min za transfer. Amapk je šlo vse lepo skozi, že na letalu so povedali, na kateri transfer moramo iti tisti, ki gremo naprej ... vse je bilo lepo označeno in je bilo res komfortno. Nobene panike, čeprav sem kar pogledovala na uro in bila malo nervozna, priznam. Nimam pojma, kako je v primeru, če je kaj zamude. Mislim, da ker je karta kupljena preko ene družbe, da se zamuda pač tolerira. V smislu da tisti, ki vozijo dalje, vedo za zamudo in počakajo oziroma se vsi nekako prilagodijo, ne vem. Vem tudi, da če je zamuda daljša, ti pripada voucher za prenočevanje in hrano (če je nasl.možni let več kot 3 ure ali kako že - preberi si pogoje sodelovanja pri nakupu kart, sama sem to izkušnjo imela v Oslu, je vse štimalo!).  Sama sem sicer karte kupovala preko Google flights in nato preko Budgetair platforme, ker je bila od ponujenih opcij na GF najcenejša. Kupovala sem pa v poljskem jeziku (ker slučajno znam) in okoli 3h ponoči (spet slučajno) - ker so sicer takšne nočne ure, ko ni "prime time" za kupovanje, in jeziki, ki niso angleščina in španščina, včasih pač za kaih 10, 20, 30e cenejši. Tako da smo dali za karte res ne veliko denarja (mislim da 400e na osebo, kupovali smo pa dober mesec prej). Srečno pot in kar pogumno! Lp, Pika

0     0

zmagoslav

Registriran uporabnik



Turist

Hvala za informacije. Še to bi vprašal. Je bolje karte kupiti preko uradne strani Serbian Airlines, ali ni panike preko strani kot so (My Trip, Tripsta, Budget Air, Travelgenio).. te posredniki so namreč cca 50 evrov cenejši pri eni vozovnici. Se pa karte danes/jutri kupijo in do odhoda popolnoma nič ne spreminja - tako kot je je.

LP

0     0

Ptic

Gost




Bogdaj, stari. Ce ti je tistih 50 EUR tako pomembnih in ne pricakujes nobenih sprememb potem kupi pri agenciji, drugace pa jaz rajsi kupim direkt pri prevozniku ali pa Kompasu. Ce kupis direkt pri prevozniku se mi zdi bolj ziher se posebej ce se hoces pritoziti ali pa spremeniti let lahko vse resis z njimi in se ti ni treba ubadat z posredniki.

 

0     0

Enka

Gost




Pri teh raznih online posrednikih je pogosto tako, da dokler je vse OK je super, če se pa slučajno kaj zalomi si pa naj**** ker letalska družba ti reče da se s posrednikom meni, posrednik ti pa ne pomaga kaj dosti. Pa zelo pozoren je treba biti na drobni tisk. Malo pobrskaj po netu za izkušnje ljudi s konkretnimi agencijami, pri katerih imaš na voljo cenejšo karto, in se potem odloči, katera je najbolj zanesljiva oziroma če si pripravljen riskirat.

0     0

Pika

Gost




Dobro jutro,

 

ja, je res, kar pravita predhodnika - dokler je ok, je fino, če gre kaj narobe, pa nimam pojma, kako urejaš in kaj ti pripada oziroma koliko si kot potnik/potrošnik zaščiten, če kupuješ prek drugih spletnih strani. Čeprav sama to vedno delam in do zdaj ni bilo težav, je pa tudi res, da vedno preberem drobni tisk za primer takšne in drugačne zadeve. In vse imam sprintano s sabo, tako da nekako vseeno zaupam tem zadevam. Nikoli sploh še nisem kupila karte direktno pri prevozniku (razen pri nizkocenovcih), ker se mi zdi, da je vedno dražje. Od teh "posredniških" strani poznam Tripsto, eDreams, BudgetAir, Skyscanner, verjetno še kaj, ampak s temi nikoli ni bilo težav, konec oktobra potujem s kartami, kupljenimi preko Mytrip.com, računam na to, da bo vse ok Ker karte denimo direktno preko Ailitalie so bile pač 30e dražje, če potujeta 2, je to 60e, to je pa recimo že za tedenski parking v Trstu ... no, sicer pa vsak po svoje, po svojih prioritetah in zmožnostih. Uživaj!

0     0

Tanja79

Gost




@zmagoslav, čeprav sem kar izkušena - letno eno dolgo potovanje na druge celine + 2 krajši, preferiram nakup preko IATA agenta v Sloveniji. Ni mi škoda tistih + 25 €/karto (storitev agenta). Moraš vedeti, da spletne tuje agencije so ok, dokler gre vse po maslu. Čim potrebuješ kakšen dodatni info ali se zadeva zaplete (spremembe, odpovedi ... - tega je ogromno), vsak klic zaračunavajo, oglašajo se telefonski odzivniki, mejli katatastrofa ... Agenta lahko zmeraj pokličeš ... Velikokrat tudi rešijo zaplete, ki se laiku zdijo nemogoči. V tuji spleti agenciji ne računaj na to. Glede zamude pa se ne bi preveč obremenjevala. Pozimi je pač večji riziko zaradi snega. Imaš vezano karto, zato te mora prevoznik spraviti na cilj. Ali z reroutingom ali s svojimi letali. To sem doživela že velikorat in vse je bilo ok.  

0     0

Tia

Gost




Plačevanje agenta v Sloveniji je pa tudi brezveze - če te skrbijo razne tuje posredniške strani, pač kupiš karto direkt preko spletne strani prevoznika in adijo. Edini razlog za poiskati slovenskega agenta je, če zaradi limita porabe ne moreš s primerno kartico plačati tako visokega zneska in rabiš iti preko banke.

0     0

Tanja79

Gost




Tia, tebi je brezveze, meni ni. Pa veliko mojim frendom tud ne. Vsi smo izkušeni, btw. In imamo več kot dovolj limita. Bi šla v detajle, tudi o tem, kaj se mi je zgodilom in kako vrhunsko je agent rešil zadevo, ki ni bila neposredno povezana z letalsko vozovnico in ki je sama ne bi rešila niti v sanjah. Pa ne bom, ker se mi zdi to brez smisla deliti s tistimi, ki so prepričani v svoj prav Saj pravim, pa tudi ostala večina tukaj - dokler je vse BP ... je super. 

0     0

Tanja79

Gost




@Tia, aja pa še to. Čisto sveže. Prejšnji teden kupljena karta direktno pri Air Berlin. V 3 dneh nismo uspeli NIKOGAR priklicati na telefon. Mejli? Nada.  No, še do danes ne. 

0     0

Nada

Gost




Air Berlin je firma, ki gre u kurac. Tist ki danes tam kupuje karte je navadn cepec...

0     0

Ptic

Gost




Saj je pisalo prav danes po medijih da je AirBerlin bankrotiral ...

0     0

Ema

Registriran uporabnik



Raziskovalec

Lani smo leteli z Air Serbia + Etihat LJ - BG - AbuDhabi-Colombo (povratna), nobenega problema, razen tega, da so nam nazajgrede izgubili prtljago, ker smo imeli v AbuDhabiju samo dobro uro časa za prestop. Dobili nazaj čez dva dni.

0     0

Tanja79

Gost




Mislim no, kako pa se eni pogovarjate, zraven pa nimate še pojma. Air Berlin je bil konec avgusta insolventen. Medtem ga je dokapitalizirala država, del pa bosta prevzela Lufthansa in Easy Jet. Air Berlin ta trenutek čisto normalno posluje. 

0     0

Zee

Gost




Potem pa še moja izkušnja z Air Srbia!

Lani letel LJ-BG-Abudabi-Singapur... oz, bi moral. Let Lj-BG je bil odpovedan, zaradi okvare na letalu. Čakal 8h v Ljubljani, da sem zvečer letel preko Frahkfurta v Singapur. 8h zamude, nobene odškodnine ali kaj podobnega. Pisal na Air Serbia v angleščini, dobil dogovor v srbščini... potem dobim mail, da je bila odpoveda zaradi vremen, samo ne na moj datum... Od takrat nobenega glasu od njih.... Poslal tudi mail na Etihad. Imel sem namreč njihovo karto in ne Air Serbia. Ona je bila samo na relaciji LJ-BG. Ko sme jih klical oz. pisal, so me vedno napotili nazaj na Air Serbia.

Želel sem spremenit datum povratka, vendar bi me prišla sprememba 500€, ker je bilo več kot 250€ no show fee na letu iz BG do Abudabia.... Ko sem pa prevero na Etihatovi strani, pa mi je pokazalo, da sem letel preko Frankfurta v Singapur...

Na poti nazaj iz Abudabija do BG leteli z letom Air Serbia, brez TV-ja... 6h na tesnih sedežih...

Poskušal urediit glede zamude v Beogradu, ker sem imel 6h čakanja, pa so mi samo povedali, da naj pošljem mail...

Poškodovali prtljago na poti nazaj, poslal mail na Air Serbia, nobenega odgovora...

Samo toliko o moji izkušnji z Air Serbia... NIKOLI VEČ. Rajši plačam malenkost več samo, da ne bom letel z to posrano družbo...

 

Kot vsi pišete. Če ej vse OK, potem je ok, glede na ceno.... samo, če se pa kje zaplete, pa si brez kake pravne pomoči...

 

lp

 

0     0
OPOZORILO: STA potovanja ne prevzema odgovornosti za komentarje obiskovalcev. Komentarji so odraz osebnega mnenja posameznikov. Pridržujemo si pravico do neobjave ali izbrisa tem.

All we do is travel

Z obiskom in uporabo spletnega mesta soglašate s piškotki. Preberite več o piškotih.

STA potovanja
Trg Ajdovščina 1, 1000 Ljubljana

080 47 42

info@stapotovanja.com

Vsak delavnik nas med 8. in 17. uro dobite na telefonskih številkah:

LJUBLJANA
T: 01/ 439 16 90
T: 01/ 439 16 91
M: 041 612 711
L: Ajdovščina 1, Ljubljana

ZAGREB
T: +385 1 488 63 40
M: +385 99 488 63 40
F: +385 1 488 63 45
L: Ulica Andrije Hebranga 22, Zagreb